Onsdag..

Jaha så är det onsdag igen. Har huvudvärk idag och lillen har sovit dåligt.
Ikväll ska jag och svärmor gå och titta på huset igen det är omvisning för alla som är intresserade.
Hoppas det inte är lika mycket folk idag så att man kan syna allt riktigt ordenligt...
Hur lång tid ska en budgivning ta.. Bjöd iförrgår och har inte hör något från mäklaren sen dess..
Lite konstigt faktiskt känns som att mäklaren inte är seciellt engagerad bara intresserad av att visa den för så många som möjligt så han ska tjäna massor med pengar.. Nu ska jag gosa med lillen och hoppas att min huvudvärk släpper...

Planer för dagen: Husvisning ikväll, ..........
Outfit: Svarta stuprörsjeans fornarina, SVart tunika från H&M och Grå oversizad kofta..
Kommentarer
Postat av: Jenny

Är lite nyfiken på detta hus. Kan man inte få se en bild om det finns?

2007-09-19 @ 07:16:36
Postat av: Zandra

Måste bara säga att jag tycker du gjorde prinsessans blogg super fin! och även Gizmolinas ;0)
Passade såklart oxå på att ´kika in din blogg, o hit kommer jag nog fler gånger ;0)
Ha en bra dag! Kram Z

2007-09-19 @ 07:31:08
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Linn

Hoppas budgivningen kommer igång ordentligt snart. När vi budade på vår bostadsrätt så kom bdgivningen igång efter andra visningen :( Ha en bra dag!

2007-09-19 @ 08:19:49
Postat av: Shopaholicmamman

Jenny.. Skulle gärna visa men eftersom vi inte vunnit det än vill jag inte ta ut något i förskott. men vinner vi lovar jag att lägga ut bilder på bloggen=)

2007-09-19 @ 12:01:57
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Zandra: Åh tack snälla.. Du är välkommen tillbax när du vill hihi
LInn: mmm jag misstänker det...:( vill ju vinna... Men det går säkert upp för mycket... kramis

2007-09-19 @ 12:03:21
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0