Monday... Rainyday...

Måndag igen...och det är regn för ovanlighetens skull.
Planer för dagen: Vi ska gå till barnenhus på babysång som lillen tycker är sååå kul.. Sen blir det lunch på stan
Outfit: Lillen har baggyjeans och Dolce & Gabbana tisha.. Jag ska inviga mina nya stövlar (bild kommer senare) längre än så har jag inte kommit=)
image557

Får se om jag kan hålla mig från att köpa något idag, har alltid med mig en påse hem=)
Ska hämta ut mtt paket från H&M med... Kommer knappt ihåg vad jag beställt...

Ha en bra dag!

E- min älskade vän.. Jag finns här för dig i vått och torrt..

♥ Shopaholicmamman

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0