Modette läggs ner

Inte helt otippat läggs Modette ner efter endast  5 månader. ( modettesajten kommer att finnas kvar)
Tråkigt för dem som läste och faktiskt gillade den. Jag har bläddrat igenom den några gånger men aldrig köpt den för den ser så tråkig ut.. Man blev nästan deprimerad när man tittade på omslaget. Och det är väll inte riktigt det som är meningen med en tidning..

Hmm nåja.. Bättre lycka nästa gång.. Nu väntar jag med spänning på att se vad det är för tiding som Charlotta Flinkenberg ska dra igång? (hon lämnar Glamour för att starta upp en ny tidning)

Håller tummarna för att det blir något läsvärt...

Brukade du köpa MODETTE?


image530
Kommentarer
Postat av: uLLis

Hej! Jag glömde att meddela att du har mail. :) Ha det så bra. Kram

2007-09-01 @ 17:03:06
URL: http://flimmra.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0