Mina paket

Lyckades med att få iväg älsklingen och hämta ut mina paket..
Det ena paketet innehöll min beställning från ellos.se
(det andra paketet blev jag så glad åt att jag ägnar det ett eget inägg imorgon) och jag är nästan nöjd med allt (kors i taket)
det som går tillbaka är ribbstickade legginsen i grått och svart för dom är alldelles för korta på mig.. tyvär... så jakten på leggins forsätter.

Är dock lite osäker på den svarta koftan..
Vad tycker ni är det en keeper eller ska den tillbaka?

image537
Kommentarer
Postat av: Sessan

Skit snyggt!!!
Å koftan måste du ju behålla, älskar allt med fina knappar jag ;0)
Hur lång är du? Jag sliter nämligen med att hitta långa nog leggings också, är 1,76 6 har låååånga ben ja!!!
p.s Du har mail D.s
Kram kram

2007-09-02 @ 20:02:33
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Linn

klart du ska behålla koftan, det är en sådan bra att ha kofta, tycker jag:) Hur är de i storlekarna? var ju sugen på den skjortan, men trodde den skulle vara längre, vill att den precis täcker rumpan. Hoppas du haft en kanon söndag. Ska till huvudstaden i morgon och shoppa, överlycklig är jag :) Kram

2007-09-02 @ 20:11:20
Postat av: Shopaholicmamman

Sessan: Jag är 1,69... På Zara har dom leggins som är ¨långa=)
ska kika i mejlen direkt.. kramis

2007-09-02 @ 20:35:24
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Linn: Alla säger att ellos är stora i storlekarna men jag håller inte med.. Jag är en normal 34 och allt satt perfekt.. Skjortan är lite längre bak en fram då den täcker rumpan precis=) Oh va kul att shoppa i sthlm=) SKa du köpa ngt speciellt? kramis

2007-09-02 @ 20:36:57
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Anni

Koftan ser fin ut :)

2007-09-02 @ 21:25:16
URL: http://annishopaholic.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0