Godmorgon torsdag...

Solen skiner.. Underbart... Fylls med härliga höstkänslor...
Jag gillar verkligen hösten, det är så vackert ute och mysigt med lite varmare kläder.. Det får mig att längta tills julen.. Jag vet att det är låååångt kvar... Men julen är så mysig och i år ska vi fira julen hemma hos oss för första gången.. Får se om det blir i en lägenhet eller ett hus=)
Känns som det ändå som rör sig i min hjärna just nu är kalkyler och budget... (inte bara i skolsyfte) Mest för att vi räknar på hur det skulle bli om vi vinner budgivningen på huset vi ska titta på på söndag..
Åhhh va spännande det ska bli... Men vi har satt en gräns för hur mycket vi vill betala för det är ändå en bostadsrätt..

Planer för dagen: Tvättid till kl 12, plugga och kanske till stan?
Outfit: Bruna leggins, knästrumpor, vitt linne och svart stor kofta....

Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0