F.R.E.D.A.G

Försöker att komma över huset vilket inte är det lättaste..
SÅ idag blir det tröstshopping det gör susen för själen=) Jag, sessan och lillen ska åka med sandra och hennes prinsessa till huddinge och kika in en affär ;-)
Har aldrig varit i huddingecentrum. Finns det någon bra shopping  där?
Har inget speciellt jag behöver köpa förutom tights till prinsessan att ha på dansen imorgon=)
(är lite besviken att man måste sitta utanför och vänta när barnen dansar vill så gärna se henne när hon dansar)
Det ända positiva på heela dagen igår var att min ena vagn blev såld, den jag haft till sessan och köparen prutade inte en krona.. Nej nu ska jag göra mig iordning.. HA en underbar fredag!

Planer: Åka till huddinge och shoppa lite.. Ha mys fredag med mina små älsklingar..
Ouftit:
Inte bestämt än... återkommer med bild=)

DAgens tips... Idag har hemtex 50% rabatt på HELA sitt sortiment
Kommentarer
Postat av: Anni

Har inte hemtex alltid 50% ;) Ha en bra dag! Puss

2007-09-21 @ 09:25:58
URL: http://annishopaholic.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Nja oftast hihi,..

2007-09-21 @ 17:20:15
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0