En mamma och två barn...

image529
Den alltid lika snygga mamman Denise Richards bär på sina två döttrar Sam och Lola...
Läste för någon vecka sedan att Denise har bett sin exman Charlie Sheen som också är pappa till hennes barn att vara spermadonator till henne så hon kan skaffa ytterligare en liten. Men han som har en ny kärlek avböjde snällt men bestämmt.. Tycker det var strongt av Denise att våga fråga och jag förstår henne absolut. Hade jag och min man skillt oss och jag velat ha en liten till hade jag frågat samma sak (om jag var singel såklart)... För jag vill helst att mina barn ska ha samma pappa=)
Kommentarer
Postat av: Sessan

Hon är så super vacker Denise !!!
Men jag förstår gott mannen att han avslår sin X *ha ha*
Ha en fantastisk helg vännen
föresten, fått något paket ännu??

2007-09-01 @ 19:31:02
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: sara

Vill man.. det är väl inte alltid säkert.

2007-09-03 @ 22:33:37

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0