Dagens meny

SÖndag idag vilket innebär mys.. Då min man jobbar alla helger så har vi både fredag, lördag och söndags mys på en och samma dag=)
Idag har vi inte gjort något specielt, bara veckohandla mat..
Just nu ligger lillen och sover middag, sessan leker med sina bokmärken hon fick och min man tittar på fotboll (zlatan spelar)
Jag har precis packat upp alla mat och ska baka kladdkaka =) 
 
Dagens meny består av:

Fetaostgratinerad fläskfilè
Klyftpotatis
Ruccolasallad
Vitlök och franskaörter creamfreish

och till dessert:
Kladdkaka med varma hallon och vaniljglass

Vad ska ni äta idag?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hello! Hoppas ni har en mysig söndag. Vi åt lite pasta med fetaost, skinka, coctailtomater och parmesan.
Mäklaren ringde oss och sa att dom sålt huset som vi skulle kolla på idag till några andra. hann inte ens se huset :( är sååå trött på detta nu. Vill ha ett hus!!! har hållt på sen i våras men någon gång ska vi väl också ha tur, eller?

2007-09-23 @ 19:27:56
Postat av: Shopaholicmamman

Sandra: åhh va trist. det verkar som att vi far otur båda två.. sååå trist.. jag vill också ha ett hus NU! Vilken jäkla mäklare.. hur kan man göra så?! hoppas turen vänder för oss båda snart massa kramar

2007-09-24 @ 06:12:52
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Miodiolive

Excellent site.

2008-01-14 @ 23:27:27
URL: http://www.miodiolive.com
Postat av: Pederlive

I like your website. Good job.

2009-04-22 @ 10:42:07
URL: http://pederlive.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0