Dagens outfit + lite annat

image742 Idag har vi varit i stan och fotats till repotaget i SVD.. SKa bli spännande att läsa när det publiceras... Hann även med lite minishopping... Vad får ni se om en liten stund...

Vilket väder det har varit idag, snö, regn, blåst och kallt.. Brrrr...
Perfekt dag för shopping om man vill slippa alla människor för det var ganska folktomt...

Blev lite irriterad idag faktiskt.. Satt och fikade på ett café i sturegallerian då kommer det fram en otroligt otrevlig servitris som säger att jag inte får ha min vagn brevid mig. (som lillen låg och sov i) Även fast det fanns massor med plats och det knappt va nå gäster där.. Hon tyckte jag skulle ställa min vagn typ 5 meter bort..  Som tur var vaknade skrutten då,  så  jag slapp ställa iväg honom.. Nej usch dit går jag inte igen..

 D a g e n s  O u t f i t:
Stickad tröja med knappar H&m
Jeans Fornarina
Vitt ribbat linne ?
Stövlar Skopunkten


Vad har du gjort idag?

Kom ihåg tävlingen!
Kommentarer
Postat av: Elin

Snacka om otrevlig, nog måste du ju få ha vagnen brevid dig. Själv har förgyllt min dag med jobb. :)

2007-11-13 @ 17:51:31
URL: http://elliin.bloggagratis.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0