Dagens.. Fredag..

image846 Gahhh jag ärså less på detta mellanväder... Det är för varmt för vinterjacka och lite för kallt för höstjacka.. Antingen ska det vara minst +10 grader eller minst nollgradigt.. Inte regn och +3... Vill ha snö och minusgrader... (Men helst sommar)

Idag har jag varit en snabbis på stan och shoppat lite, julblommor, julklapp till sessan, en till julstjärna och lite andra små saker..

Just nu sitter jag i soffan framför tv.n med datorn i knät och mummsar på fruktsallad (hallon, blåbär, annanas, vindruvor, banan och äpple mummsfillibabba)

Tittade nyss på idol som jag skue bojkotta, kunde inte låta bli hihi
Hoppas Marie och Amanda går vidare.. Dem var helt klart bäst.. Andreas tappade till och med texten flera gånger, riktigt dåligt..

D a g e n s  O u t f i t:

Svart linne Avet
Brun stickad polotröja ellos
Jeans HM
Klocka Tritoni

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Psssst...Har ni inte varit med i tävlingen om hårförlängningen än så är det hög tid att vara det nu för att tävlingen slutar om ca 2 timmar! LYCKA TILL
Kommentarer
Postat av: Majblomma

Andreas var bra i första låten, men tjejerna var mycket bättre. Tror du inte att juryn var snäll mot honom i "Conga" bara för att han inte skulle få sympatiröster? För han var verkligen usel...

2007-11-30 @ 21:11:54
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Majblomma: Precis min tanke... Hoppas verkligen att han åker ut nu! Vem gillade du bäst av tjejerna? kramis

2007-11-30 @ 21:20:53
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: systeryster

Kalas att tjejerna kom till final.
Jag och Mika röstade på dom =)
Men måste faktiskt säga att det var lite elakt att ge Andreas låten Conga.
Amanda fick en ganska lätt sång mot hans.-Jag klagar inte, Amanda är min Idol =)
Kram

2007-12-01 @ 09:35:54
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: dekora

Bra grejer faktiskt. :)

2008-08-27 @ 21:09:06
URL: http://dekorfilm.se/bildekor/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0