Skansen

Kom på att jag glömt att skriva om våran supermysiga morsdag som vi firade med våran lilla familj, mamma, pappa och mina syskon.
Först hade vi en super härlig dag på skansen, prinsessan red, borstade tänderna på en krokodil (i skansenakvariet har dem krokodiler och gosan lossades borsta krokodilens tänder mot glasrutan =)image323 sen klappade vi ormen och en spindel.. Trodde aldrig att jag skulle våga mig på att klappa en spindel inte en står spindel i alla fall. Men det gjorde jag hihi.. kändes som att ta på en kattsvans.
image322

Och ormen snoddas han va varm och mjuk, kändes som att ta på en skinnväska ungefär..
EFter skansen åkte vi till den bästa tapas resturangen i hela Stockholm (om man frågar mig, utsökt mat, billigt och underbar servitris) tror den heter Ramblas, har ätit där massor med gånger ändå lär jag mig inte vad den heter=)
TAck för en underbar dag mamma och pappa synd att vi bor så lång ifrån varandra..
Saknar er massor

Kommentarer
Postat av: tina

hallå, varför har du slutat blogga för, eller förut skrev du ju typ flera ggr varje dag , de här är ju min favoritblogg :D!

2007-06-19 @ 13:36:45
Postat av: Cecilia

aha, nu är du borta igen :(

2007-06-19 @ 15:01:00
Postat av: tina

ja, eller hur :/

2007-06-19 @ 20:22:21
Postat av: Anonym

Uppdatera oftare! :)

2007-06-20 @ 07:03:50
Postat av: malin

vi har spindlar hemma, tarantellor. typ 25 stycken. jag hatar dom men min sambo tycker om dom, ibland har jag lust att kasta ut dom när han inte är hemma.

2007-12-29 @ 22:40:23
URL: http://www.nittonhundra8sju.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0