Shopaholicmamman testar Clarins aftersun

image441

Produkt:  Clarins

After Sun Moisturizer with Self Tanning Action 150 ml
Pris: 240:-

Om produkten:
Clarins After Sun Moisturizer with Self Tanning Action är en lugnande after sun lotion för kroppen med en brun-utan-sol effekt. Denna lugnande after sun behandling förlänger den naturliga solbrännan och fördjupar det guldbruna utseendet. Solbrännan blir förutom förlängd även jämnare och mer levande i färgen. Förutom att Clarins After Sun Moisturizer förbättrar solbrännan skyddar den huden mot fria radikaler och gör huden mer levande.

Betyg:
+ För den jämna och snygga färgen man får och att lotionen gör att solbränd hud blir brun istället för röd.
- För den otroligt äckliga lukten, för att det tar lång tid för lotionen att absorberas av kroppen och det gör att huden känns fet  och för att det behövs mycket lotion för att täcka överallt.
Sammanfattning:
Lotionen ger en väldigt bra resultat på solbränd hud vilket är väldigt bra men pga av att den luktar så illa och för att det behövs så mycket lotion och att huden känns fet så kommer den bli stående i skåpet..
 av  möjliga

Är det någon produkt ni vill att jag ska köpa in och prova?
Lämna gärna en kommentar om det så ska jag se vad jag kan göra..=)
Eller är ni ett företag som vill att jag sa recensera era produkter kontakta mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Victoria

Svar från min blogg: Trenchen gick på 679 kr!

2007-07-30 @ 09:10:48
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0