Mysig dag i parken

Idag har  vi legat i parken hela dagen.(skulle ha åkt tills stan och reafyndat lite men sånt gör man när det är dåligt väder)
Superskönt.. Någon sa att det skulle regna klockan  14 men då sken solen som bäst=)
Tror faktiskt att jag fått lite färg idag.. Underbart.. Ge mig sol varje dag=) Så jag kan bli ännu brunare..

Dagens outit va en riktig H&m outfit allt utom skor är från h&m =)
image354
Imorgon kanske det blir en tripp till grönan så Prinsessan och hennes kompis får åka lite karuseller´, men det beror lite på vädret..

Så vad har ni gjort idag`? Har ni semester?
Kommentarer
Postat av: Jessica

Både sol i parken och grönan låter härligt!
Själv så har jobbat heeela dagen, jag har ingen semester den här sommaren heller!

2007-07-02 @ 20:35:16
URL: http://missla.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Åh stackare... Varför har du ingen semester?

2007-07-02 @ 21:00:23
Postat av: lisa

jag har ledigt från och med denna vecka, ujujuj va skönt säger jag bara :) !

2007-07-03 @ 07:45:02

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0