sant/falskt

Jag har sett att flera gjort sant/falskt vilket visade sig vara mycket roande, so here we go - VILKA TVÅ ÄR FALSKA?

1. Jag har öppnat dörren med ena bröstet framme
2. Jag har hälsat på hels angels i Holland
3. Jag har trillat ut i trosor ur ett provrum
4. Jag har slitit loss alla ögonfransar på ena ögat
5. Jag har haft ett förhållade med två killlar på sammagång
6.Jag har haft sex med min kompis pappa

 På måndag berättar jag vilka som är falska, samt berättar lite mer detaljerat om det som är sant =)

Snart kommer shopping tips!
Kommentarer
Postat av: Mika

HAHHAHAHA jag vet vilken som defentivt är sann
iaf =)

Jag gissar på att du inte haft sex med din kompis pappa (eller hoppas på det iaf haha)
å vilken kan den andra vara.... hells angels kanske??
KRAMEN

2007-01-14 @ 21:26:15
URL: http://www.mika83.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0