Bara det bästa är gott nog

159593-152
Dessa underbara bodysar med texterna kärleksbarn och vildängel säljs genom Tiny Tots webshop och kostar 199 kr styck. Bodyn som finns i storlekarna 62/68 - 86/92 är gjorda 100% ekologisk bomull och ull samt är skapad av Lisa Björfors - Freudendahl.




Sagt av designern av dessa bodys
"Ett nyfött litet barn, en Vildängel kommen från stjärnorna, vill jag hölja i kärlek och ömhet. Till henne vill jag ge det finaste, mjukaste, mest kärleksfulla jag har. Denna kollektion har vuxit fram inspirerad av mina barn, för mina barn, med mina barn. Det jag velat ge dem vill jag nu ge dig och dina barn.”

Lisa Björfors-Freudendahl
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0