Sommar övergår till höst.....

Veckorna går så fort och nu är sommaren snart slut... Sommaren som är min favorit årstid... Känns lite sorgligt att den börjar ta slut och att det är ett helt år kvar tills nästa sommar.... Men hösten är mysig den med, med alla vackra färger på träden.. Och det är så mysigt att krypa upp i soffan( iklädd raggsockor och en filt) med tända ljus och en kopp te och bara mysa när barnen sover.. Det är inte ofta man har tända ljus på sommaren...

Födelar med att sommaren snart är slut och hösten är på ingång
- Man får en anledning att shoppa nya fina kläder
- Man behöver inte ha bikinångest (vilket jag visserligen inte har)
- Man behöver inte ha dåligt sammvete för att man sitter inne en solig dag
- Man kan mysa med tända ljus under en filt med sin älskling utan att svettas ihjäl
-

Nackdelar
- Man måste sola solarium eller använda BUS för att bli brun
- Det blir kallt
- Det är ett år kvar tills nästa sommar
-

Vilken är din favorit årstid?

image484
Kommentarer
Postat av: sara

Men det är ju hösten som jag gillar allra mest. Inte på något sätt ur nån slags modesynvinkel. jag har bara alltid så länge jag kan minnas älskat den höga klara luften. Färgerna och hela kittet liksom. Fast jag är ju tokig i julen och efter hösten blir det jul. kanske har nått med det att göra också =)

2007-08-20 @ 10:02:01
URL: http://fannymaries.blogg.se
Postat av: Anonym

Höst och vinter

2007-08-20 @ 12:12:11

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0