Shopping....

Idag har jag varit en snabbis till stan (va inte inne förns 15).. Hittade en hel del fint.. men köpte (kors i taket)inte så mycket..
Det blev en rosa poncho till prinssesan (jag vet att det är sååå last last last... year men barn är såå söta i det) och lite prinsessaker. Till mig blev det två tunikor/klänningar från Gina Tricot...

image467
Köpte dessa klänningar/tunikor men i svart...

Sen gick vi och åt mat, toastskagen som är min favorit just nu. Vi hann även med att mata ankorna, äta glass och klappa hundar.. Så prinsessan somnade gott...och lillen med.. Så nu sitter jag här som vanligt framför datorn och bloggar och läser bloggar medans älskling jobbar som alltid..
Kommentarer
Postat av: sara

Äh vadå, ponchon e väl på väg tillbaka. iallafall enligt Hotspot ;)Man ska ha det man tycker är fint och så var det med det! Poncho på lillan låter helsött =)

2007-08-12 @ 13:03:42
URL: http://fannymaries.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0