En liten beställning...

image496


Idag gjorde jag en liten beställning från ellos.se.. Hittills när jag beställt från dem har jag inte blivit nögj med det jag beställt pga av passsformsfel mm... Ska bli spännande att se om jag blir nöjd med något denna gång...
Hoppas det.. För dessa kläder skulle göra sig bra i min nya höstgarderob=)


♥ Randig lite längre skjorta att ha över leggins med ett bälte i midjan.
♥ Svart (grå på bilden)  finstickad lite tjockare cardigan att ha som tunnare jacka om det blir en varm höst.
♥ Grå A-linje tunika att ha till leggins, strumpbyxor eller Stuprörsjeans..
♥ 2 Par ribbstickade leggins i svart och grått... Att ha som basplagg i min höstgarderob=)

Har du beställt från ellos.se? blev du nöjd?

Obs! just nu får du 50% på en vara hos ellos.se om du uppger koden 165814....
Kommentarer
Postat av: J o h a n n a

Jag beställde kläder från ellos för ca en vecka sedan. 2 av de 4 plaggen åkte direkt ner i påsen för retur. Det var hemskt vilken passform en tunika hade! En väst behövv jag men igår när jag gick med händerna i fickorna gick det hål på tyget i fickan, lite otäligt tyg. Nej ush, för mig blir det inga fler best. Men hoppas dina blir bra :)

2007-08-24 @ 15:52:24
URL: http://JORYDBERG.blogg.se
Postat av: Nina

Ellos har jättefina kläder i höst. Men en varning bara: deras storlekar är jättestora! Jag har strl 34 och deras 34/36 är som 38/40. Tråkigt nog... Det är många som reagerat på det. Hoppas ändå att de passar dig.

2007-08-24 @ 17:37:12

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0