Dagens planer

Idag ska vi ta en liten tur till Ikea när prinsessan är på dagis....
Ska köpa lite nya ljus men om jag känner mig själv vet jag att min påse kommer innehålla mycket mer än så =)

Just ja jag ska köpa vanliga trägalgar som jag ska måla rosa till prinsessan att ha alla sina prinsessklänningar mm på i sitt rum.. Sen tänkte jag ta en vända in på Babyland och köpa en Sack n seat till lillskrutten för det är såååå jobbigt när man är hemma hos vänner mm och det inte finns barnstolar så det räcker eller inte alls. ( på något sätt är det alltid jag som lyckas bli utan) FÖr då måste man sitta med lillen  knät och försöka äta själv och mata den lilla och det är inte lätt=)

En sack n seat är perfekt att alltid ha i väskan, för man vet aldrig är den kan komma att behövas..

Nu ska jag gå och väcka min prinsessa så hon hinner äta lite frukost innan dagis...

Ha en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack det samma, själv jobbar jag igen.. :-( Ikea låter MYCKET roligare. Gräsänka är man också, snyft snyft... Hälsa familjen

2007-08-21 @ 07:25:42
Postat av: Victoria

Vad tråkigt att det alltid verkar vara du som blir utan.. Kanske ska du då tacka ja när jag erbjöd att du kunde mata Oliver först så kunde jag ha Hugo i knät.. Du sa: jag sätter mig på golvet så det är ingen fara då kan man inte beklaga sig sen heller, eller? Aja kul vore det om du kunde säga vad du kände till OSS istället för att skriva om det.

2007-08-21 @ 08:07:33
Postat av: Sandra & Tilda

Hoppas du får en toppendag på IKEA. Syns på torsdag!Krama dina små skruttar från oss

2007-08-21 @ 08:23:21
Postat av: Sessan

Toppen häftig blogg!!! Gillar att du har en egen kategori för baby stuff, själv är jag helt beroende av baby trender om dagen.
Helt klart på återseende ;0)

2007-08-21 @ 11:21:42
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Lotta: Ja just ja.. hur kännds det börjar det bli långtråkigt? kramis

2007-08-21 @ 21:07:46
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Sandra: Det ska bli så kul att ses igen...Och shoppa lite pussar och kramar från oss..

2007-08-21 @ 21:08:38
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Sessan: Tack så mycket =) dein blogg är himmla mysig den med=) ha det bästa kramis

2007-08-21 @ 21:09:23
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0