EN liten guide i rea-djungeln


Nu har de nog alla reor utav intresse startat och mycket är säkert redan slut. Men än finns det säkert chans att fynda några godbitar.. Idag tänkte jag kika en snabbis på stan och se om jag hittar något fynd... Jag skulle behöva en ny plånbok och några fina bastoppar..  Här kommer några "bra att tänka på" Tips när man ger sig ut i rea-djungeln...

- Klä dig i plagg som är lätta att ta av och sätta på eftersom att du förmodligen kommer att spendera en del tid i provrummen. Bekväma skor är viktigt. Det är inte kul att springa runt i affärer hela dagen med värkande fötter.

- Prova alltid kläderna du tänk köpa om du inte är helt hundra på att de passar, för om du skippar att prova och det sedan visar sig att plagget inte passade så spelar det ingen roll hur billigt det va för det kommer ändå bara ligga i garderoben och skräpa.

- Köp ALDRIG ett plagg som är för litet och tänk att du ska komma i det om några månader för hur, många gånger har man inte tänkt så och köpt på sig en massa plagg som sedan aldrig blev använda...

- Plagg som är bra att fynda på rean är: Basplagg såsom koftor, linnen, toppar, jeans/byxor och underkläder. Rean är även ett perfekt tillfälle att slå till på den där  dyra väskan/accessoaren/plagget som du länge trånat efter då de oftast reas ut med upp till 70% rabatt beroende på modell och märke osv..

Happy shopping!
Kommentarer
Postat av: Elina

Bra tips!

Ska se om jag ger mig iväg till NKs rea idag och spanar lite. Vet egentligen inte vad jag är ute efter, men kul att kolla iaf.



Ha en bra dag!

2009-01-07 @ 09:08:59
Postat av: Anna

Lycka till med shoppingen!

2009-01-07 @ 10:33:39
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Paris

Hm, bra tips! Men jag skulle säga att ibland är det bra att köpa för små plagg. Jag ser det som motivation =)

2009-01-07 @ 13:10:02
URL: http://myanalife.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0