Dagens tips! fynda på bokrean..

image1502
Bokrean började förra veckan och jag köpte inte mindre än 15 barnböcker hihi
.. Vilket är väldigt uppskattat av min lilla 3,5 åriga bokmal=)

Häromdagen när jag gick in på akademibokhandeln fick jag syn på denna bok.. Ebbas stil av Ebba Von Sydow för endast 99:-. När den kom ut för något år sedan va jag lite sugen på att köpa den men det blev aldrig av så nu när jag hittade den så billigt så slog jag till direkt... 

Har du läst Ebbas stil? Vad tyckte du?
Kommentarer
Postat av: Vendela

Fick den i julklappnär den kom ut, tycker den är jättebra och att Ebba gör fler böcker!

2008-03-05 @ 17:45:31
URL: http://www.venziii.blogg.se
Postat av: Sandra

Skriv gärna vad dy tyckte om den sen, så jag vet om det är nåt att lägga pengar på eller inte ;)

Postat av: sara

gillar verkligen din blogg:)

2008-09-02 @ 21:32:55
URL: http://danssara.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0