Gummistövlar/finstövlar


För inte så länge sen så fas det bara gröna klassiska gummistövlar som endast användes när det regnade och vid promenader i skogen.. Nu har gummistöveln blivit trendig och nästan alla äger ett par.. Viking gör helt klart de snyggaste gummistövlarna på den svenska marknaden och jag är såå nöjd med mina i modellen fox..
Nu har de även kommit ut med en ny modell med klack som nästan ser ut som "vanliga" finstövlar... Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de..  Känns lite för "tantiga" för min smak...

Vad tycker du om denna modell?

Kommentarer
Postat av: Angel

snygga =)

2008-07-24 @ 09:08:11
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja dom ser nog lite tantiga ut. Har för mig att något liknande kommer till Nilson så man kanske vänjer sig om det blir stort? :-)

2008-07-24 @ 20:54:40
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Jennie: mm så är det alltid, först ogillar man ngt sen helt plötsligt så har man vant sig och börjar gilla det=)

2008-07-24 @ 23:22:20
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: A

Vad ska man bära för skor i höst/vinter om man helst vill slippa klack? Det här är alltid ett problem för mig. På vintern vill jag inte gå i tygskor eller liknande och heller inte skor med klack. Jag använder ett par stövlar utan klack och dessa gillar jag skarpt, men då är jag tvungen att ha snäva byxor/leggings... Om man inte vill ha instoppat... AH! Hjälp mig!

2008-07-24 @ 23:26:19

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0