Inte direkt modebloggsmaterial men men..

Satt och kikade runt på "mest aktiva" listan och hamnade på Ken Rings blogg då han tydligen börjat blogga på blogg.se.. Läste igenom hans texter och när jag läste detta högg det till i mitt mammahjärta.. Hur kan man som mamma sära på sina barn och deras far? Dottern gråter efter pappa medan mamma pratar skit om honom.. FY säger jag bara..Ett barn har rätt till båda sina föräldrar och det står jag för..
Okej han kanske inte varit guds bästa barn men han har fler barn ju och skulle han inte vara en bra pappa skulle han knappast få bo med dom och han skulle heller inte ha en fru som väntar hans barn...

Nej jag hoppas hans ex tar sitt förnuft till fånga och låter honom träffa sin dotter lite mer och framför allt slutar att prata skit om honom inför henne, det förlorar hon bara själv på i slutändan..
Kommentarer
Postat av: Becca

Härligt att du uppmärksammar det. Jag är EN av MÅNGA som suttit barnvakt år lilla Rebecka som hon heter på helgerna och nätter när hennes mamma vart ute och festat och gud vet vad. & jag förstår inte hur hon hellre lämnar Rebecka till en barnvakt än till Ken, hennes pappa lixom.
uschusch

2008-01-30 @ 16:10:04
URL: http://beccabajs.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0