Dagens mami... Nicole Richie

image1228
Nicole ser otroligt fräsch ut för att ha fött barn för några veckor sedan, lite trött men det är väl alla små barnsföräldrar =). Det är inte alla som har den kroppen så tätt inpå en förlossning men med tanke på hur otroligt smal hon va innan graviditeten så kanske det inte är så konstigt + att man rasar i vikt när man ammar.. Det gjorde i alla fall jag.. =) Hoppas vi får se bilder på underverket Harlow  snart.. Jag är så nyfiken på vad Nicole valt för vagn hihi...
Kommentarer
Postat av: mini

jag väntar också med spänning för att se vad hon valt för vagn, låter kanske galet men som mami själv så är det ju så viktigt:) ha en trevlig kväll! mini

2008-01-28 @ 19:47:25
URL: http://www.mamamini.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0