Bongo - en upplevelse....

image1194

Åhh vad jag älskar att hitta paket i brevlådan.. Igår när jag gick ut för att hämta posten låg där ett sött litet paket.. och vad fanns det i? Jo en Bongo!


Så vad är en Bongo? Så här står det på bongos hemsida:


Varje BONGO-box består av 3 delar:

Med en BONGO ger du en fantastisk upplevelse till någon som förtjänar det. Välj bara vilket tema du vill ge bort, sedan får mottagaren själv välja exakt vilken upplevelse han eller hon vill ha. Fiffigt, eller hur?


  

1. Boxen

Boxen är själva inramningen av presenten. På framsidan presenteras temat och antalet upplevelser som finns att välja mellan.

På baksidan står vad värdebeviset berättigar till, hur länge det är giltigt samt vad mottagaren kan få göra och uppleva.

  

2. Boken

Inuti boxen ligger en liten bok som presenterar de olika upplevelserna med text och bild. Mottagaren kan lugnt bläddra igenom boken och ta god tid på sig att bestämma sig. Vi har själva provat allt, fotat och skrivit texterna, för att ge en så ärlig bild vi kan, av det som erbjuds.

  

3. Värdebeviset

Inuti boxen ligger också ett värdebevis.

Värdebeviset är en värdehandling som berättigar till en av upplevelserna som beskrivs i boken.

På värdebeviset står det också hur det går till att boka.


Min Bongo innehöll en bok och ett värdebevis som berättigar en person (mig) till en valfri behandling för kropp och själ. Det finns 20 spa- skönhetssalonger att välja mellan.

  

Men jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska välja för behandling...Det finns flera stycken som lockar... bla ansiktsbehandlig  och hotstone rygg, nack och skalp massage=) För att läsa mer om om Bongo eller för att köpa en box.. Klicka här!

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Guuud vad häftigt verkligen, men gäller ngn utav dessa saker i Uddevalla tex, eller är det bara i Sthm?

2008-01-22 @ 11:23:25
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Sofia S

Hallå där! har du fått mitt brev/paket?
Kramis!

2008-01-22 @ 12:23:47
Postat av: sandra

Jag kan rekommendera Sahlsten salongen. ;)

2008-01-22 @ 13:59:56
URL: http://sandrasfamily.blogg.se
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Linda... Ja givetvis så gäller det inte bara i sthlm =) hihi om du kikar på bongos hemsida så står det vilka kliniker ets som finns.. kramis

Sofia S... Hmm nej , tyvär... konstig, men det kanske beror på att vi flyttat och att det tar en dag extra med eftersändningen.. hoppas det kommer snart är såååå nyfiken=) kramis

Sandra... Hihi.. har du varit där?

2008-01-22 @ 21:12:05
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Sofia S

Ja det hoppas jag verkligen! För jag skickade det i torsdags eller fredags tror jag.. Men som du säger, det är säkert eftersändningen. Kram!

2008-01-23 @ 07:18:26

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0