Vad finns det i påsen?

159593-662


Modevisningen igår med svärmor va jättemysig...
Fanns inte så mycket som föll mig i smaken men en liten påse fick minnsan följa med mig hem..

image661

Ett vitt baslinne  från AVET(grymm kvalité och så skönt)
Ett svart skärp att ha i midjan till koftor etc
EN makeup borste i äkta get hår
En brun utan sol servett (att använda vid nödfall)
En EPIBRONZE daily tanning body lotion från supersunic (ska tydligen vara superbra och ge ett jämnt naturligt resutlat som inte luktar eller färgar av sig)

Svärmor köpte ett nagelack till prinsessan, en jätte snygg lila omlottkofta och ett brunt Avet linne...


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad roligt med goodiebags. :)

2007-10-19 @ 18:07:28
URL: http://angel-like.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0