En sen Dagens...

image630Idag har mina kära vänner varit här på lunch=)
Lika mysigt som vanligt.. Det är så kul att se när små killarna leker.. De leker så bra ihop (än så länge) dem är ju bara 1 år... Gosungar..

Nu ska jag straxt gå och krypa ner och få lite skönhetssömn.. Är så trött, lillen håller på att få tre hörntänder samtidigt. så han sover väldigt dåligt nu...
Har precis skickat in en 10 sidor lång inlämningsuppgift, tog sin lilla tid att renskriva det på datorn=)

Dagens outfit: Lång polotröja Zara, Leggins H&M organic cotton, vitt linne h&m.



♥Sov gott och dröm söta drömmar=)


Kommentarer
Postat av: Evelina

fint det var, ser väldigt mysigt o bekvämt ut =)
kram

2007-10-05 @ 20:03:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0