Vinnaren av Tritoni klockan..

För att få fram en så rättvis vinnare som möjligt så lottade vi fram en vinnare..
Och det blev nummer 27 av kommentarera..
Jag hade velat skicka en vinst till er alla men har inte riktigt budgetet till det.. Tyvär..
Tack alla ni som varit med och tävlat!

Grattis Sandra till vinsten!

Så här skrev Sandra i sin kommentar:

Jag är sämst på denna planet att hålla tider.
Skulle nu vilja chocka
med en fin ny klocka
Det skulle glädja mina nära & kära
om jag den på armen skulle bära...


 
Mejla mig Adress så skickar jag klockan så snart som möjligt!!

Ni andra som inte vann, misströsta inte.. Det kommer att vara ca 1 tävling i veckan framöver=)

Det kommer en ny redan under dagen.. SÅ håll till godo...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tjoho! Vad glad jag blev ;) brukar aldrig vinna så detta är verkligen jättekul :)

2007-11-12 @ 16:13:55
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh Grattis Sandra :)

2007-11-14 @ 18:44:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0