En trend - RUTIGT

image701
Just nu är Rutigt en stor trend... MEN övermatcha inte..
Om du väljer att bära något rutigt ha bara ETT plagg i rutigt och resten i mer neutrala färger.. Som tex svart, helst inte grönt för då riskera du att se ut som Robin Hood..
En rutig tunika är jätte snyggt tillsammans med tex ett par jeans eller strumpbyxor/leggings...

Jag skulle bära rutigt så här:
Svarta stövlar Scorett
Rutig tunika Lindex
Leggings Missoni
Cardigan Lindex
Halsduk Lindex

Vad tycker du om den rutiga trenden?
Kommentarer
Postat av: sandra

Jättefin outfit! Skulle kunna tänka mig att köpa den ;)

2007-11-01 @ 20:53:55
Postat av: Shopaholicmamman

Hihi du skule va riktigt snygg i allt på bilden! ses imorgon=) puss och kran

2007-11-03 @ 10:54:29
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0