Tjejfest

Idag ska jag då ut, för första gången på 4 år! Har inte druckit en droppe alkohol sen innan jag blev gravid med min dotter som fyller 3år  om en månad.
Tiden bara rinner iväg...
SKa bli så kul att gå ut och mysa med tjejerna, dansa, dricka lite gott, prata och sjunga lite singstar ;-)
Men lite nervös är jag allt att vara i från mina små älsklingar..
Men det kommer gå bra, dem ska ju vara med sin pappa..


SKa inte dricka så mycket men jag Ska  absolut beställa en strawberry daiguri.. mumms..
image317

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska ha på mig..

Antingen
♥Vitt halternecklinne
♣Svarta Stuprör med dragkedja
♥Svarta pumps
♣cc skye inspererat armband
♥Svart kuvertväska

Eller ngt helt annat... skulle vilja ha ngt sommrigare men vet inte om jag skulle känna mig bekväm i klänning.. Får se vad det blir..
Ska i allafall  försöka mig på att  locka håret, med locktång (som v och d gör) får se o jag lyckas hihi..
Och så ska jag inviga mitt nya puder (GOBI) från make up store som tydligen ska va super bra.

image318image319

så här står det på make up store´s hemsida:
Pudret som ger ?porslins hy?. Ger ett mycket naturligt skimmer, Wonder Powder är så lätt att man känner sig osminkad. Jämnar ut huden, döljer rodnader och fina linjer på ett nästan mystiskt sätt.
Med innehållande Titanium Dioxid har Wonder Powder ett lätt solskydd. Var noga med att fuktkrämen har hunnit absorberas av huden innan pudret appliceras.



Nej, nu ska jag duscha och gosa med mina små guldklimpar som jag kommer att sakna såå mycket ikväll..

Vad dricker ni, när ni går ut?
Kommentarer
Postat av: Keers.

Åh, då är du verkligen värd en utekväll!

2007-06-09 @ 18:16:13
URL: http://thecutegirltalkstoomuch.blogspot.com
Postat av: Shopaholicmamman

keers: tack tack.. Det var super trevlig=) så nöjd med min partykväll med tjejerna=)

2007-06-13 @ 15:41:54
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Anni

Var du ute i Södertälje? Ohh jag vill också gå ut, blir nog en afterwork imorgon och på lördag ;)

2007-06-14 @ 20:21:01
URL: http://annishopaholic.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

ANNI. Japp vi va på flamingo och hamnmagasinet.. nästa gång blir det sthlm! hihi

2007-06-15 @ 20:44:36
Postat av: Malin S

Alkoholfria syrliga drinkar är min grej =)

2007-06-24 @ 15:37:58
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0