Rea rea rea JAg älskar rea

Åh vad det kliar i mina shoppingnerver.
Vill fynda på rea..!!!!
Men har inte hunnit bege mig på någon reajakt än.. tänkte försöka mig på att fynda lite på måndag..
Tänkte gå förbi Guccibutiken och se om det finns ngt kvar.. dem har 50% på hela sommarenskollektion(men det är säkert ordentligt urplockat)image325
Sen ska jag förbi nk (speciellt Nk kids) även fast båda mina barn redan har för mycket kläder.. Men jag är på jakt efter en till Gant hoodie till min lilla bebis ( som lärt sig krypa och redan är 8 månader. stora killen) och så en Burberry klänning till prinsessan som blir 3 år om en månad.. Tiden går så fort..

Prinsessan shoppade idag när vi var på stan. Ett par stuprörsjeans och ett bamse halsband..
Och jag köpte en benvit oversizad skjorta till mig.. SUper snygg... och en grå ganska enkel tröja med djupringning i ryggen från hm..
image326

Till ett par shorts eller slimmade jeans...


Har ni fyndat något på rean?
Kommentarer
Postat av: tina

nä, jag har inte det ennu, men ja ska bege mej ut idag :)

2007-06-29 @ 06:05:59

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0