Dagens shopping

Att jag inte kan gå en dag på stan utan att shoppa.. heeelt otroligt=)
Idag har jag köpt:
♥ En piké tröja från boomerang till R
♥ En vit t.shirt från Boomerang till R
♥ Ett par svarta satin shorts till mig
♥ En ny bh + trosor från twillfitt till mig
♥ Biotherms aftershave till R

Blev ingen shopping till mina små älsklingar idag, laddar inför min shopping på måndag ;-) på nk kids istället.

Vet inte om jag ska behålla satinshortsen.. Dem sitter ganska stort ( svårt att prova i affären med två barn) ska se imorgon om dem finns i XS och om dom sitter bra då.. Annars ska jag lämna tillbax dom..
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0