Lite nytt

159593-113


Dessa tuffa? lite annorlunda kläder, stötte jag på häromdagen när jag surfade runt.. Vet inte vad jag tycker om dem...
coooola eller fula? Säkert sköna i alla fall, är lite sugen på att klicka hem en beställning bara för att dem är annorlunda, har aldrig sett en bebis i dem kläderna.
Det är storlek 60+ på dem och enligt *skaparna* ska dem passa till ca 12 månader eftersom att muddarna viks upp..

Återkommer med info om jag *råkar* slinta med köpfingret ;-)

Här kan du köpa kläderna..
Kommentarer
Postat av: Särskrivning...

lol...min kommentar tog du visst bort..

2007-02-17 @ 17:11:14
Postat av: *

Japp, stör det dig? skriv en ny så behåller jag den... ;-)

2007-02-17 @ 18:30:24
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0