Idag lånar jag en önskeoutfit av amanda


159593-132
Dagens önskeoutfit är lånad av Amanda som är grym på att hitta och sätta ihop snygga önskeoutfits  hoppas du inte misstycker.
- Tröjklänning från Topshop
- Halsband med gröna stenar från Kenneth Jay Lane
- Stövlar med spänne från Chloé
- Liten clutch från Miu Miu

Idag är det söndag igen, hela dagen. ( vi ska åka och veckohandla)
 Då passar denna snygga outfit.
 Men efter som jag inte har dessa snygga kläder i min ägo blir det
Svarta Stuprörsjeans -  &denim
Kilklacksstövlar
Randig tröja med puffärm - Gina Tricot

På bebis (pojke)
Grön och vitrandig omlott body - po.p
Svarta velourbyxor - lindex
Puma zipjacka

På prinsessan
Vita strumpbyxor - Hm
Vit och grårandig hoodklänning - Hm
Röd Adidas Zipjacka
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0