Zara home. Prinsessrum?

image874
Flytten närar sig med stormsteg och idag är det exakt en månad och en dag tills vi flyttar..
Jag har massor med ideér och planer för hur jag ska inreda alla rummen..
Prinsessans rum, ska vara vitt med MASSOR av rosa detaljer... Rosa kuddar, gardiner, mattan etc..
Är alltid på jakt efter fina inredningdetaljer... Zara home har massor med fint och detta rum är så flickigt sött...
Skulle vilja hitta en gardinstång med prinsesskronor och en fin rosa taklampa..

Har du nå tips på någon bra inredningsbutik?
Kommentarer
Postat av: '

SIA barnkollektion med lille prins och prinsesstema är ju urgulliga!

Passar säkert din lilla prinsessa!

2007-12-04 @ 20:18:53
Postat av: Jenka

Jag tycker att ROOM är värt ett besök..men det märks i plånboken när du handlat där!!Fimms både för dig och barnen att handla till..

2007-12-05 @ 14:33:44

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0