Vinnaren av hårförlängningen är dragen!

image847
Quetis... GRATTIS till hårförlängningen.. Mejla mig på [email protected] för att göra anspråk på vinsten.. (skriv vilken färg du vill ha)

Tack Finehair för att ni ville vara med och sponsra till denna tävling!
OCH TACK till alla ni som varit med och tävlat!  Som vanligt så skulle jag vilja ge en vinst till er alla som varit med (tyvär har jag inte budgeten för det), men det kommer mer tävlingar snart. Så håll utkik...

Vill du sponsra med vinster till framtida tävlingar eller annonsera på denna sida? MEJLA mig på [email protected]
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0