Kom till mamma.. Jag kan inte sluta tänka på stövlarna..

image885
Jag tror jag får dåndimpen snart.. Jag kan inte sluta tänka på MINA stövlar.. Va och provade dom idag och dom är UNDERBARA!!!! Och varför köpte jag dom inte??? Jo för att vi precis köpt hus och jag blev snål.. När det är saker till barnen kan det kosta hur mycket som helst, men när det är till mig själv blir jag snål (speciellt med tanke på att jag har säkert 100-150 par skor redan även om jag inte äns använder 1/20del av dom)
Men som sagt nu kan jag inte sluta tänka på dom, och när jag väl har hakat upp mig på något kan jag inte sluta tänka på det förns jag har det i min ägo....   Så om jag får som jag vill bor det snart ett par UNDERBARA, sköna, snygga stövlar i min garderob.. hihi

Vart går smärtgränsen för ett par skor/stövlar för dig?
Kommentarer
Postat av: jossefiin

snygga!
vad kostar dem?
jag köper skor för max 1200 :)
hehe sen börjar de bli lite väl dyrt för min ekonomi iaf ;)

2007-12-05 @ 22:12:53
Postat av: Sia

Jag tror på fyndshopping, så min smärtgräns är nog 1000 kr. Känns roligare att byta skor oftare än att känna sig tvingad att använda ett par skor för att de var dyra :). Ha de bra!

2007-12-06 @ 08:03:32
URL: http://ssiiaa.blogg.se
Postat av: Rosanna

Du säljer möjligtvis inte någon av dina fina skor/stövlar och kläder som du inte använder på Tradera? =)

2007-12-06 @ 11:19:41
Postat av: Camilla

Vet du det finns ingen gräns för skor..

2007-12-06 @ 16:04:59
Postat av: Helena

Oj, vet faktiskt inte vart min gräns går.. Beror helt på märke och skor. Såg att Engla har nå liknande kopior av de där stövlarna på sin blogg som är från nilsson

2007-12-10 @ 17:38:06

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0