En outfit till två tillfällen

image954
Denna underbara outfit passar när som helst beroende på vad man matchar den med.
  Perfekt om du har bråttom och inte hinner byta om mellan julklappshopping och julbordet..

Snyggaste Kjolen från Saga Lova 1195:- säljs på modemecka där finns även tischan från Anna Larsson 249:-
Matcha med stickade strumpbyxor och stövlar från Jimmy Choo under shoppingen och med några lite tunnare strumpbyxor och ljuvliga pumps från Christian Louboutin på festen...

Kläderna ger mig cravings på hög nivå och hade det inte varit för att vi ska flytta så hade jag klickat hem dom direkt...
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska jag ha på mig imorgon?
Vad syns bäst i TV, skjorta eller tröja på jeans och vilken färg ?
Hjälp uppskattas!!!!!
Mvh: http://www.sjukdom.blogg.se

2007-12-15 @ 09:11:50
Postat av: Lala

Snyggt!

2007-12-15 @ 19:47:17
URL: http://lanastyle.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0