Christmas Eve...

image1007
Nu är det bara två dagar kvar till julafton.. Dagen som vi längtat efter sen sommaren tog slut (i alla fall jag)
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon
, men jag vet vad jag VILL ha på mig...

Så tomten om du läser det här så skulle jag bli otroligt glad om jag vaknar upp imorgon och hittar ett paket med detta: UNDERBAR svart stilren fodralklänning som skulle hålla år efter år oasis, Svarta pumps asos, Röda strumpbyxor asos, Örhängen accessora och Rött läppglans dior

Vad ska du ha på dig på julafton?
Kommentarer
Postat av: Elin

jag kommer ha en svart hängselklänning, svarta ullstrumpisar, lila tunn polotröja och lila knästrumpor. jag var inne på rött först, men hittade inga röda knästrumpor i detta lilla samhälle, så då får det bli en lila jul istället :)

2007-12-22 @ 15:58:28
URL: http://elliin.bloggagratis.se
Postat av: LinnM

underbar outfit :) denna klänning har jag suktat efter länge. Jag ska ha på mig en knälång kjol med hög midja med skärp i midjan, tunna strumpbyxor, höga stövletter och rött sidenlinne alt. röd kortärmad polotröja. Vill passa på att önska dig en underbar jul :)

2007-12-22 @ 20:16:32

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0