En dagens

Dagens låt: Prinsessan som sjunger allt möjligt
Dagens dusch: Inte avklarad än (passar på när barnen sover middag)
Dagens frisyr: Slarvigknut
Dagens smink: Osminkad
Dagens klädsel: Juicy Couture dress i svart och en amplified t-shirt
Dagens händelse: Bebis andra tand har tittat fram
Dagens planer: Vika, städa lite, baka och bara vara hemma med mina underbara barn och mysa hela dagen. (det stormar ute)
Dagens vill ha: Materiellt: Ett par helsvarta pumps, annars Sol och att älsklingen är ledig

Dagens saknad: Emelie och amicatos underbara desserter
Dagens drog: Potatisgratäng
Dagens tråkigaste: Vädret, Det blåser, regnar, himlen är grå och det är kallt.
Dagens finaste: Mina fina barn och denna *vill ha*
Dagens måste: Ca 15 maskiner med tvätt som väntar på att vikas ( den ända nackdelen med att vara shopaholic, att man får mycket tvätt som ska tvättas vikas och sorteras)
Dagens dricka: Vatten och svartvinbärssaft
Dagens köp: Inget än så länge men känner jag mig själv rätt klickar jag snart hem något från någon webbshop hihi
Dagens mat: Potatisgratäng till lunch (prinsessan vill ha pannkakor) och Middag?! Har vi inte bestämt än.
Dagens sjuka: Peppar peppar.. Inga rinnande näsor för första gången på ca 6 månader.
Dagens kärlek: Till mina älskade barn!

Kommentarer
Postat av: EstellaOconnor

If you continue your smashing issue referring to this post, could you please write something about <a href="http://bestwritingservice.com/buying-essays.html">buying essays</a>, because we want to buy essays written at the <a href="http://www.bestwritingservice.com">essay writing</a> service.

2012-03-01 @ 14:09:21
URL: http://www.bestwritingservice.com
Postat av: site submission service

I can share knowledge about Search engine optimization and seo services if somebody needs it. I understand that different businessmen can be interested in this data!

2012-08-03 @ 11:08:16
URL: http://cheap-link-building.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0