Ett litet paket..

Igår när jag kom hem låg ett litet paket från
A.O på byrån och väntade på mig.. I paketet fanns ett svart fint baslinne som jag ska få prova på..  A.O är ett nytt svenskt klädesmärke som just nu bara säljs på Nitty Gritty i sthlm. Alla plagg är humanekologiska och ekologiska och tillverkas i bomull och bomull/elastan... Tanken är att priserna ska vara minimala och tillgängligheten maximal. Det ska bli spännande att se om detta kommer att bli mina nya favoriter när det kommer till baskläder. Jag återkommer med info om hur linnet har blivit efter ett par tvättar...
Kommentarer

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0