Onsdagen den 18 juni - 2008

s
Dagens outfit: Puderrosa linne/tunika Cubus, Jeans &denim, espandrilos H&M, klocka Tritoni..


Oj va klockan blev mycket helt plötsligt. Vad hände? nyss va klockan 22 och nu är den snart 01.. Men tiden går fort när man har roligt.. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp tidigt imorgonbitti.. Jag ska nämligen ordna färdigt med presenterna till Fannies förskolelärare och åka till stan och köpa en födelsedagspresent till sötaste Hugo som fyller 2 imorgon! Hoppas ni haft en bra dag!? Som gott.. Kram Therese

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin tunika! :)

2008-06-19 @ 02:47:15
URL: http://shethinks.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej! Blir nu nyfiken på vad du har fixat för presenter till förskolelärarna? Jag ska också köpa något, men vet inte riktigt vad. Har du några bra tips, så får du gärna dela med dig?! Tack för en super bra blogg! Kram

2008-06-19 @ 09:48:38
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Nina: Jag visste inte heller vad jag skulle köpa till fröknarna (4 fröknar) så det blev lite gott och blandat:

Jag köpte en superfin keramiktallrik, jodgubbar, choklad, ostar, saltakex, päroncider, bodylotion, fina servetter, kort (som jag skrev en personlig hälsning på)och cellofan papper som jag slog runt hela och knöt en rosett runt.. tänkte visa bilder här senare idag=) kram Therese

2008-06-19 @ 09:56:14
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Fin outfit! :)

2008-06-19 @ 18:13:06
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: ANNA

Otroligt fin tunika! var det länge sedan du köpte den, eller tro du den finns kvar? :)

2008-06-24 @ 12:29:10
Postat av: jennie

Jag såg att Madde har en likadan klocka som du i mammas svensk damtidning;-)



2008-07-01 @ 16:55:15

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0