Min header

Som ni ser så är min header borta ( Bilden som ska vara överst där det brukar stå shopaholicmamman och vara en illustration) ! Jag har pratat med blogg.se och dom ska försöka hitta problemet under dagen!

Är det något annat problem som ni har märkt här på bloggen så säg till, så att vi kan lösa det..

Tack sötisar, ni vet väll att det är ni som insprerar mig varje dag! Hoppas att ni får en underbar Fredag!
                                                                          ♥Puss♥

update: Den är tillbaka, TACK bloggteamet för att ni fixar och trixar.. ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: vera

under de senaste 2 veckorna måste jag scrolla ner en hel del för att ens se din header och läsa dina inlägg (ett problem jag inte har med andra bloggar!) men nu headern borta som du säger men jag måste ändå scrolla ner en bra bif för att se dina senaste inlägg :)

hoppas det löser sig!

2008-04-04 @ 08:54:20
Postat av: Att ha det gott

Tack detsamma

2008-04-04 @ 09:08:32
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: AKP

hmm jag ser din header, även om ja uppdaterar..

2008-04-04 @ 11:00:12
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: sanne

Jag har hittat ännu ett litet fel. Man kan inte se hur många kommentarer du har i inläggen!

2008-04-04 @ 11:02:42
Postat av: Susanna

jag måste också scrolla jäääättemycket neråt innan jag kan se din header eller läsa dina inlägg... Vet inte hur länge det har varit så, har följt din blogg sedan VeckoRevyns bloggmingel och har hela tiden haft det problemet. Ser reklam högst upp på höger sida, men inläggen är låååånt ner.



Tack för en trevlig blogg :-)

2008-04-04 @ 13:42:12
Postat av: Corneliusmelissa

Incredible site!

2009-08-28 @ 13:59:14
URL: http://corneliusmelissa.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0