Fredagen den 4/4 - 2008

Idag har vi haft en myspys dag, med lunch på stan med Vicki och hennes sötisar..
Och sen gick vi till lekparken så att barnen fick leka, gissa om Fannie och Oliver va trötta när vi kom hem.. skruttisarna...

Imorgon ska vi på dans och sen lite senare så ska vi till ett par vänner på inflyttningsfest.. Tyvär kan kan vi inte stanna kvar då älsklingen ska jobba men vi ska iallafall åka dit en liten stund..

Jag ska även försöka hinna med en springtur på morgonen, jag känner att jag måste ta tag i min kropp nu.. Jag vill ha en platt mage och lite smalare lår till sommaren.. Inte Är det för mycket begärt? hihi..

Dagens outfit: Svart linne VM, Jeans H&M barnavdelning, Kofta Vila och stövlar? (såldes på Nilsons & Åhléns city)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

När köpte du skorna? Dom var väldigt snygga.. Koftan är också väldigt fin, har den jsälv i beige :) Kram!

2008-04-06 @ 17:36:10
Postat av: Alexandra

För övrigt.. Satt precis och tänkte på hur fin kropp du har, precis som jag vill ha min! Så det var lite komiskt att läsa ditt inlägg :) Men beachen skapar ju alltid ågren :/ Kram!

2008-04-06 @ 17:40:10
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n

Alexandra: ÅHHH tack va du är o, sitter här och ler av din fina kommentarer=) Stövlarna köpte jag för ca 2 månader sen. minns ej vad märket heter men det är äkta skinn och med rågummisulor...

kostar 1495:- tror jag.



TACK igen för sina fina ord=)



KRAMISAR I MASSOR

2008-04-06 @ 17:43:36
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se/
Postat av: Vegardruna

good job please keep on the good work

2008-10-06 @ 08:35:46
URL: http://vegardruna.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0