Gwen Stefanis prioriteringar

159593-167

Den alltid så coola Gwen med sin söta familj.
Kingston är så ootroligt söt.

Gwen är den *kändis* mamma jag beundrar mest.

Gillar hennes sätt att vara (stjärnstatusen har inte stigit henne åt huvudet utan
hon står fortfarande med båda föttena på jorden
)
Hon verkar vara naturlig och prioriterar sin son före allt annat.
Såg en interju med henne på tv 4 där hon sa att om hon ska göra ett
jobb (fotografering, intervju etc) så tar hon alltid med honom och passar
inte det den som hon ska arbeta med/för så hoppar hon av det.
Hon går ingenstans utan sin son han är med överallt och hon har inte varit
 ifrån honom någon gång sedan han föddes.

Sånt gillar jag, mammor som prioriterar sina barn före kändisskap

Kommentarer
Postat av: Isabella

ja, det känns som att många kändisar ploppar ut sina ungar och sedan aldrig har med de. Det tog ju 5 månader innan man ens fick se Suri.

Britney också, vet inte ens hur unge nr 2 ser ut.

2007-03-11 @ 22:21:54
URL: http://winonaryder.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0