Söta smycken..

image960
Min lilla prinsessa älskar att ha smycken på sig, både armband och halsband..
Men tyvär är det svårt att hitta hållbara fina smycken till barn..
Kyssjohanna har dem massor med fina armband till både mor och dotter..
Kanske ett ballerina armband eller varför inte ett tufft armband från one of a kind så att ni kan matcha varandra.
Själv är jag väldigt sugen på detta underbara "mom" halsband och "love" armbandet... Kan inte få nog av små söta smycken.. Det lyfter vilken outfit som helst...
Kommentarer
Postat av: Aboutreaper

love the web site lots of luck love to see more poems

2008-02-18 @ 07:33:34
URL: http://aboutreaper.blogspot.com

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0