Onsdag.. Nk´s Julskyltning mm

image886Lite halvknasig bild=)
Idag har jag och min lilla skrutt varit i stan (sthlm) och träffat Sandra och skruttens "flickvän" Tildis ;-) Dom satt brevid varandra i sina vagnar och flörtade mest hela tiden.. Sötnosarna..
 
Shoppade inte så mycket idag mest inredningsdetaljer och lite annat (bilder kommer senare eller imorgon)
Men vi hade så bråttom idag så vi helt glömde bort att spana in NK`s julskyltning.. Typiskt. Men jag ska försöka hinna in en stund på måndag igen och se om stövlarna finns kvar hihi

Har även hunnit med att plugga massor ikväll, inte lika kul som att shoppa men nödvändigt.. Tänk om man kunde få gå och shoppa HELA dagarna med ett kontokort som pengarna aldrig tog slut på.?! =) Det vore inte helt fel...

Dagens: Tischa Vila, Leggins Gina T.. Ute: Jacka från Boomerang, stor halsduk h&m och mina stövlar från Sthlm dg

Hur mycket shoppar du för varje månad?
Kommentarer
Postat av: Helena

Är väldigt olika, beror helt på hur mycket pengar jag har just då. Blir lite varierande med tanke på att jag är arbetsökande och det lilla man får då och då oftast går till annat. Kan vara alltifrån några hundra och uppåt

2007-12-05 @ 23:58:08
URL: http://misshoneypie.blogg.se
Postat av: Anonym

Försöker hålla mig till mellan 1000-2000 men blir oftast mer

2007-12-06 @ 19:47:54

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0