Jag är såååååå FRUKTASVÄRT irriterad!

Min frisör har sjukanmält sig för att hon har opererat  in silikon i sina bröst så nu kan inte jag gå till frisören idag! Jag som har väntat i två månader! Jag bli sååå ARG så jag skulle vilja skrika rakt ut...
Jag menar vart kan man få en ny tid innan jul nu när det bara är 1 vecka kvar? Jo kanske nere på hörnan där dem bränner sönder håret på en.. Min frisör har inte någon tid förns i slutet på februari.. MEN ÄRLIGT hur tänker man om man bokar in kunder veckan efter att man opererat brösten fattar hon inte att hon kommer att ha ont?
Nej, nu kommer jag aldrig mer att gå till henne.. Bara för att jag är så arg...
Kommentarer
Postat av: Sofia S

Haha! Fruktansvärt dålig framförhållning! Förstår att du inte går till henne mer. Du är hennes kund och dålig service straffar sig!

Lycka till i letandet efter en ny! Ring salonger och ställ upp dig på reservlista om det är någon som får avbokning.. (jobbigt om det inte är någon som får det bara..) Kram!

2007-12-18 @ 12:57:31
URL: http://sofiass.blogg.se
Postat av: AnnaK

Låter ju som ett skämt i mina öron. Hoppas du hittade en annan (pålitlig o duktig) frisör.

2007-12-20 @ 06:51:43
URL: http://annakmaria.blogg.se

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0