En julklapp till mig...

Igår fick jag en avi på posten (varför får vi inte alltid post på lördagar?)så  idag hämtade jag ut paketet och det va en Mp4 klocka från Coolstuff.se..
Såå tuff.. Men gissa vem som lånade den på en gång? Jo min tekniknörd till man..
hihi..
Han sa ja den klockan va snygg men jag vet inte om den är såå tjejig (läs  jag VILL ha den klockan)

Vi får dela på den, och skriva ett schema vems tur det är att ha den =)

image1017
(egen bild kommer så fort batteriet laddat färdigt)

Kommentarer
Postat av: Sara

När ska du utse vinnaren av lustpaketet? =)

2007-12-23 @ 18:04:06

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0