Dagens tips! Mjuka klappar till hela familjen!

image939

Idag bjuder jag på riktigt många härliga tips!

Här finns tips till alla, bebis som vuxen, man som kvinna...


♥ På La redoute kan du just nu köpa denna tröja i en blandning som är mycket mjuk, 50 % kashmir, 50 % merinoull förr 779:- nu 299:- ( passa på att fynda kvalitets kläder till mindre än halva priset)
♥ På Indiska får du som är medlem 20% rabatt alla läderväskor( Själv är jag lite sugen på denna svarta godbit) och dagens erbjudande för alla är ribbade linnen Basic tank för endast 75:- st, finns i flera färger.
♥ På rumba finns det nått för alla barn och bebisar. Idag har dom rabatt på produkter från Elodie Details.

♥ På ellos.se finna det många fyndchanser. Dagens erbjudande är, 2-pack från boxer från salming för endast 299:- Uppger du koden 566144 så får du 60% rabatt på dyraste varan!  och på ellos outletshop får du just nu 50% rabatt på redan prissänkta varor med koden 166741
♥ Minidani har idag 50% rabatt på alla barnjeans från Finger in the nose (grymt bra kvalité)
♥ På blåelefant finns det massor med fina saker till barnen inredning, leksaker, kläder mm deras erbjudande är idag en rosa prinsesströja för endast 89,50:-

Happy shopping!
Kommentarer
Postat av: Anna

LaRedoute tröjan kostar 506 kronor för mig. Hur lyckas du hitta den så billigt?

2007-12-12 @ 12:45:28
Postat av: Shopaholicmamman

Anna: om du går in på laredoutes hemsida http://www.laredoute.se/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=8529&pageid=1871och klickar på advetskalender och där dagens lucka.. SÅ kostar den bara 299:- lycka till! kramis T

2007-12-12 @ 12:51:51
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Anna

Tack! Det gick vägen. Hoppas den är så snygg som den verkar.

2007-12-12 @ 13:04:01

Tack för att du vill kommentera!
Om du undrar något eller vill komma i kontakt med mig kan du även mejla mig på: [email protected]

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0